GENERELLE OPLYSNINGER

Firma: Careman ApS
CVR-nr.: 38846574

Adresse: Værkstedsvej 12, 5500 Middelfart
E-mail: sp@careman.dk
Telefonnummer: 31 38 45 40
Etableringsår: 2017

Du kan handle hos Careman webshop hvis du bor i Danmark.

Al handel foregår udelukkende på dansk. De viste priser på hjemmesiden er inklusiv dansk moms (25%).

BETALING
På Careman.dk kan der betales med Dankort, Visa, MasterCard, MobilePay og gavekort. Der tillægges ikke gebyr på betalingskort.

Ved køb reserveres beløbet på betalingskortet. Beløbet hæves først, når varen sendes.

Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Der kan ikke betales fra udenlandske adresser og med udenlandske betalingskort.

LEVERING
Alle ordrer sendes med GLS til firmaadresser eller GLS pakkeshops.

Normal leveringstid til adresser i Danmark er 5-7 hverdage efter ordremodtagelse.

Ved bestilling af både lagervarer og varer som er angivet som en bestillingsvare, forbeholder Zhopman sig ret til enten at sende ordren delvist eller samlet når bestillingsvarerne er på lager.

Alle varer leveres så længe lager haves.

NB Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer og lagerstyringsfejl.

FAKTURA
Når du modtager varen er der vedlagt en faktura. Denne faktura bør du gemme, i tilfælde af reklamation. Det er ikke muligt efterfølgende at udskrive en faktura via vores hjemmeside. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af din faktura pr. e-mail, så send os en mail på info@Zhopman.dk eller ring på tlf. 29 45 89 77.

FULD RETURRET
Fortryder du købet, er der 14 dages fuld returret på alle varer fra den dato du har modtaget varen. Varen skal returneres i samme stand og mængde som du modtog den. Returfragten betaler du selv.
Varekøbet tilbagebetales indenfor 7 hverdage. Du bedes vedlægge information om dit navn, faktura-nummer og at du ønsker pengene tilbage (gerne på kopi af faktura). Har du betalt med betalingskort, overfører vi beløbet til din konto via bankoverførsel.

Varer undtaget fortrydelsesretten:

Levering af varer, der er specielt fremstillet eller tilpasset efter dit individuelle behov. Dette gælder også såfremt udførelsen, fremstillingen eller tilpasningen er påbegyndt, f.eks. ved tryk og brodering
Leverede varer som er specielt bestilt hjem
OMBYTNING
Enhver vare kan byttes indenfor 14 dage. Du skal selv betale returfragten for varer der returneres. Zhopman sender den/de ombyttede varer fragtfrit. Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, fakturanummer samt hvilken størrelse og vare du ønsker i stedet (gerne skrevet på en kopi af fakturaen). Hvis vi ikke har den ønskede vare på lager, vil varebeløbet blive tilbageført indenfor 7 hverdage. Varer kan kun ombyttes til varer til samme eller lavere pris. Ønskes en vare til en højere pris, skal ny ordre afgives.

REKLAMATIONSRET

Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på Zhopman.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået, som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Ønsker du at sende din reklamation til Careman.dk skal du tage kontakt til kundeservice på 31 38 45 40 eller på sp@careman.dk først.

Er reklamationen berettet refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger.

Varen sendes til: Careman ApS, Værkstedsvej 12, 5500 Middelfart

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er og så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine rimelige fragtomkostninger.

KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på 31 38 45 40 eller sp@careman.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl uden for Danmark, kan EU-kommissionens online klageportal anvendes

PERSONLIGE DATA
Det er sikkert at handle
På Zhopman webshop kan du trygt anvende dit kreditkort:
Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Zhopman eller andre har mulighed for at læse dataene.

Betaler du med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.

Sådan kan du se, om du er på en sikker forbindelse
Er du færdig med at vælge varer og går til indkøbskurven for at betale, aktiveres den sikre forbindelse. Når du kommer ind på eller forlader det sikre område, viser der sig måske to advarselsvinduer på din skærm. De er ganske ufarlige og fortæller blot, at du hhv. kommer ind på eller forlader den sikre forbindelse. Du skal blot klikke Ja eller Acceptér i de to vinduer.

Når den sikre forbindelse aktiveres, viser et ikon – en lukket hængelås – sig i statuslinien nederst til højre i din browser.